Passa al contingut principal

La Dona Maltractada


“Bon dia Dr., no sé si faig bé de venir, ....., de fet he estat a punt d'anul·lar la cita ...perdoni però em sembla que necessito ajuda”.....(silenci). Així començava la meva interpretació a l'examen dels alumnes de 6è de Medicina, els caps de setmana entre maig i juny d'aquest any. 

Gràcies infinites a la Iris Alarcón que em va contactar i ajudar amb el personatge des de la visió mèdica. A demés em va donar la oportunitat, de fer un Vídeo tutorial de com fer un morat de dues setmanes aproximadament, per ensenyar i compartir amb les altres companyes, que feien el mateix paper. 

He de reconèixer que era un paper dur i s'havia de fer moltes vegades, però el vaig gaudir molt. El gran treball de l'equip de la CAMFiC i la organització de l'examen. La guia d'actuació de la Maria, el meu personatge, era molt completa i exhaustiva en tots els aspectes com: els antecedents patològics, antecedents de salut mental i de conducta, àmbits laborals i d'amistats, entorn familiar, activitats de lleure, activitat sexual, característiques de la parella, malaltia actual, etc. Ha estat un privilegi, realitzar com actriu i maquilladora aquest paper. Moltes gràcies.

Us deixo el video tutorial per fer un morat d'un parell de setmanes: 

  

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Palpatine de starwars i la factura de la llum!

Qui no s'ha tornat el mes dolent dels dolents i s'ha enforismat mirant la factura de la llum? Aquesta és la meva petita critica feta amb maquillatge del que ens està passant ultimament amb les factures.  https://youtube.com/shorts/OsdTusDNils?feature=share Espero que us agradi i us rigueu del que a vegades no fa riure. Podeu seguir-me a instagram i estar al dia de les meves ultimes activitats.  https://www.instagram.com/marinsca/

Pintacares i bombolles amb XipXap Party

El mes de setembre, em va contactar Xip Xap Party per col·laborar en una festa privada i el Beach Market de Gava. Aquesta vegada no només el maquillatge va ser el protagonista també les bombolles de sabo, i el taller improvisat que varem fer a la platja. Es un plaer tornar a treballar amb l'Helena i la Maria en un entorn tant màgic. La veritat és que em vaig tornar molt boja fent bombolles a la platja...va ser molt emocionant. Estava com una nena petita! No m'estranya que els nens els hi agradi tant. Gràcies un cop més, Xip Xap Party per confiar en mi. Pots contactar amb ells a la seva pàgina web  http://www.xipxapparty.com/2.html  o al Facebook  https://www.facebook.com/xipxapparty/

15/05/2015 Bigotis i Patilles "Nit de Reis"

Aquest any 2015 vaig fer un curs de Postisseria i la creació de barbes, bigotis i perruques de la mà de l'Àngels de Marques (abans damaret) del barri de gràcia. Quina sort que el vaig fer...ja que a l'obra de nit de reis moltes dones, i quan dic molts dic quasi totes feien el paper d'home. I un complement masculí molt recurrent en la caracterització d'una dona a home és el bigoti.  Per tal de crear bigotis una mica realistes i que no fossin pintats em vaig dedicar a picar sobre tul de postisseria facial, pel a pel. Això si amb crepé de llana. De moment per pressupost no m'és possible picar amb cabell natural...Accepto donacions!  I aquest és el resultat,Bigotis d'allo més peluts que portava i m'enduia a cada assaig i representació. Això si, els portava pentinats i me'ls enduia despentinats i plens de mastic i prosite. I les nenes ben contentes amb el seu bigoti! Tot i que al començament no n'

9/4/2016 Una iaia no tant gran...a telóbert

No hi ha res que m'agradi més que fer personatges pel teatre. Ja fa uns mesos que la directora de l'obra "Vilafranca, dinar de festa major" la Núria Torner em va trucar per maquillar a alguns actors. Com passa moltes vegades l'edat del guió no correspon amb l'edat de l'actor, i aquí entro jo! Sempre és un plaer Treballar amb Telóbert, per les facilitats, per la companyia i per el calor humà que desprenen. Us presento la Montse González que interpretava a una iaia, d'uns 80 anys. Sense cap arruga, o en tot cas molt poques. Entrem doncs al gran repte del maquillatge teatral, crear les arrugues que encaixin amb l'expressió facial, tenint en compte que cal que es vegin des de lluny. Com sempre passa al teatre, es valora la visió mitja, des de la fila 6 a la 10. Més enllà...ja no es pot fer. Sempre es pot comprar un binocles per quan vas a veure teatre i no et vols perdre cap detall. Pas 1 : Les canes les vaig fer amb un producte específic

Tallers infantils amb Anna Kadabra i Marcus Pocus

  L'Anna Kadabra i Marcus Pocus em van demanar ajuda, per tal de fer uns tallers infantils, coincidint amb la presentació i signatura dels seus llibres. I quin èxit vam tenir, una pila de nens i nenes de tot Barcelona es van apropar a la Biblioteca de les corts per juagar amb nosaltres i coneixer els autors de Anna Kadabra i Marcus Pocus. I va ser un plaer compartir aquesta activitat infantil amb XipXap Party i Marina Purpurina.