Passa al contingut principal

6/12/16 Operació Pastorets Part 3: El Maquillatge!

Després de mesos d'espera, ja els tenim aquí! Satanás i Llúcifer dels Pastorets del Teatre Gespa
Dilluns passat varem fer les fotografíes del cartell i el video promocional de l'obra. Era la prova final, caçar la protesis amb la cara dels actors. Quina responsabilitat i quins nervis. Per sort tot va encaixar a la perfecció! I tot que he de fer algunes modificacions en el maquillatge penso que ha quedat prou bé. Estic contenta. 


Per el maquillatge vaig fer servir aquacolor, fins i tot per pintar la protesis. El latex de The Monster Makers és porós i accepta perfectament el maquillatge a l'aigua, cosa que no passa amb els latex liquids. Ho dic per experiència anterior. El primer resultat del que serà a l'obra ja el veieu! 


He de donar les gràcies als actors que donen vida a aquests dimonis Gemma i Xavier per la seva professionalitat i dedicació. Fa dos mesos que va començar aquest projecte una mica inspirat per ells, i va ser fàcil engrescar-no-hi. Son Genials i uns grans actors, no deixeu de veure els Pastorets del Teatre Gespa els dies 17 i 18 de desembre a les 18h.

Voleu veure com és l'Infern? Doncs no us perdeu els Pastorets!




Noticies relacionades:

12/10/16 Operació Pastorets Part 1 : Positiu de la cara
2/12/16 Operació Pastorets Part 2: Plastilina i Motlle de la Protessis de làtex

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Pintacares i bombolles amb XipXap Party

El mes de setembre, em va contactar Xip Xap Party per col·laborar en una festa privada i el Beach Market de Gava. Aquesta vegada no només el maquillatge va ser el protagonista també les bombolles de sabo, i el taller improvisat que varem fer a la platja. Es un plaer tornar a treballar amb l'Helena i la Maria en un entorn tant màgic. La veritat és que em vaig tornar molt boja fent bombolles a la platja...va ser molt emocionant. Estava com una nena petita! No m'estranya que els nens els hi agradi tant. Gràcies un cop més, Xip Xap Party per confiar en mi. Pots contactar amb ells a la seva pàgina web  http://www.xipxapparty.com/2.html  o al Facebook  https://www.facebook.com/xipxapparty/

Palpatine de starwars i la factura de la llum!

Qui no s'ha tornat el mes dolent dels dolents i s'ha enforismat mirant la factura de la llum? Aquesta és la meva petita critica feta amb maquillatge del que ens està passant ultimament amb les factures.  https://youtube.com/shorts/OsdTusDNils?feature=share Espero que us agradi i us rigueu del que a vegades no fa riure. Podeu seguir-me a instagram i estar al dia de les meves ultimes activitats.  https://www.instagram.com/marinsca/

9/4/2016 Una iaia no tant gran...a telóbert

No hi ha res que m'agradi més que fer personatges pel teatre. Ja fa uns mesos que la directora de l'obra "Vilafranca, dinar de festa major" la Núria Torner em va trucar per maquillar a alguns actors. Com passa moltes vegades l'edat del guió no correspon amb l'edat de l'actor, i aquí entro jo! Sempre és un plaer Treballar amb Telóbert, per les facilitats, per la companyia i per el calor humà que desprenen. Us presento la Montse González que interpretava a una iaia, d'uns 80 anys. Sense cap arruga, o en tot cas molt poques. Entrem doncs al gran repte del maquillatge teatral, crear les arrugues que encaixin amb l'expressió facial, tenint en compte que cal que es vegin des de lluny. Com sempre passa al teatre, es valora la visió mitja, des de la fila 6 a la 10. Més enllà...ja no es pot fer. Sempre es pot comprar un binocles per quan vas a veure teatre i no et vols perdre cap detall. Pas 1 : Les canes les vaig fer amb un producte específic

23/01/2016 Calva per a un malalt de Càncer "Les noies del Calendari"

Ja fa mesos que la Teresa Baltà em va demanar ajuda per caracteritzar a l'actor Salvador Teis per a l'obra de Teatre, Les Noies del Calendari. Ho vaig tenir molt clar des del principi. Un personatge que amb molt poc temps,  ha de passar de tenir cabell o no tenir-ne, amb un canvi d'escena de menys de 3 minuts...impossible posar una calba ben posada. Cal treure-li els cabells primer, o sigui, posar-li una calba i pel canvi,  va des del principi,  amb una perruca. Aquesta va ser la meva proposta. Cal tenir en compte que pel teatre, no hi ha molt temps per fer els canvis, i per maquillatge encara menys, es te més en compte el vestuari i les entrades o sortides, que no pas el maquillatge.I Així ho vàrem fer. En primer lloc doncs, crear la calba de làtex amb una calota com a motlle. En aquest cas vaig tenyir el làtex amb aquacolor, to pell, i vermell intens, i després li vaig donar uns tocs de marro, blau i to pell amb la paleta de fx al alcohol. Per que no fos tan irr

Animació del Pare Noël a Sarria

Aquest any, he tornat a ajudar al Pare Noël a Sarrià, després que l'any passat no es pogués fer per la Pandèmia del Covid-Sars2.  Estem molt contents, ja que a Sarrià ens esperaven amb candeletes després de tant de temps. I es que hi ha moltes ganes de celebrar el Nadal i tornar a la nova normalitat. Moltes gràcies Sarria i Actim per confiar amb nosaltres.