Passa al contingut principal

Caracterització Satanàs de Pastorets 2018

Aquest any als Pastorets 2018 he tingut 3 grans reptes. El primer maquillar-me a mi de Llucifer, el segon maquillar a Satanàs acord de disseny amb Llucifer. I el tercer i més gran cantar. Així que ha estat somnis i reptes fets realitat en aquest final del 2018.

Així que abans de Presentar-vos la caracterització de Satanás, us he de presentar a Llucifer una malvada molt sivilina que fa d'esbirro del Gran Dimoni de Pastorets. Fet amb el meu fantàstic flashcolor de Makeup Forever i les seves sombres, no vaig abusar massa d'expressions, volia una Llucifer malvada però guapa!

Per maquillar el nostre Satánas Sisa, vaig tenir la gran ajuda de la Miriam, que ja ho ha fet altres vegades i sense ella no hagués pogut. Gràcies de tot cor. Vem optar per un maquillatge classic, amb base blanca per donar-li força a les faccions de dolent. Al ser teatre, tot ha de ser molt exagerat sinó no es veu. 


Per començar doncs tenim, canvi de color del cabell amb spray Kryolan color negre. Protesis d'orelles i cuernos amb màstic. Base flash color de Makeup Forever i sombrejat i ja està. No hi havia temps per més. I ja sabeu que per mi...ni Satanàs ni Lucifer porten purpurina, aquesta any l'hem deixat pels pecats. 











Us deixo el video en Timelapse de la caracterització completa que vaig penjar al Instagram: 



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Palpatine de starwars i la factura de la llum!

Qui no s'ha tornat el mes dolent dels dolents i s'ha enforismat mirant la factura de la llum? Aquesta és la meva petita critica feta amb maquillatge del que ens està passant ultimament amb les factures.  https://youtube.com/shorts/OsdTusDNils?feature=share Espero que us agradi i us rigueu del que a vegades no fa riure. Podeu seguir-me a instagram i estar al dia de les meves ultimes activitats.  https://www.instagram.com/marinsca/

Pintacares i bombolles amb XipXap Party

El mes de setembre, em va contactar Xip Xap Party per col·laborar en una festa privada i el Beach Market de Gava. Aquesta vegada no només el maquillatge va ser el protagonista també les bombolles de sabo, i el taller improvisat que varem fer a la platja. Es un plaer tornar a treballar amb l'Helena i la Maria en un entorn tant màgic. La veritat és que em vaig tornar molt boja fent bombolles a la platja...va ser molt emocionant. Estava com una nena petita! No m'estranya que els nens els hi agradi tant. Gràcies un cop més, Xip Xap Party per confiar en mi. Pots contactar amb ells a la seva pàgina web  http://www.xipxapparty.com/2.html  o al Facebook  https://www.facebook.com/xipxapparty/

15/05/2015 Bigotis i Patilles "Nit de Reis"

Aquest any 2015 vaig fer un curs de Postisseria i la creació de barbes, bigotis i perruques de la mà de l'Àngels de Marques (abans damaret) del barri de gràcia. Quina sort que el vaig fer...ja que a l'obra de nit de reis moltes dones, i quan dic molts dic quasi totes feien el paper d'home. I un complement masculí molt recurrent en la caracterització d'una dona a home és el bigoti.  Per tal de crear bigotis una mica realistes i que no fossin pintats em vaig dedicar a picar sobre tul de postisseria facial, pel a pel. Això si amb crepé de llana. De moment per pressupost no m'és possible picar amb cabell natural...Accepto donacions!  I aquest és el resultat,Bigotis d'allo més peluts que portava i m'enduia a cada assaig i representació. Això si, els portava pentinats i me'ls enduia despentinats i plens de mastic i prosite. I les nenes ben contentes amb el seu bigoti! Tot i que al començament no n'

9/4/2016 Una iaia no tant gran...a telóbert

No hi ha res que m'agradi més que fer personatges pel teatre. Ja fa uns mesos que la directora de l'obra "Vilafranca, dinar de festa major" la Núria Torner em va trucar per maquillar a alguns actors. Com passa moltes vegades l'edat del guió no correspon amb l'edat de l'actor, i aquí entro jo! Sempre és un plaer Treballar amb Telóbert, per les facilitats, per la companyia i per el calor humà que desprenen. Us presento la Montse González que interpretava a una iaia, d'uns 80 anys. Sense cap arruga, o en tot cas molt poques. Entrem doncs al gran repte del maquillatge teatral, crear les arrugues que encaixin amb l'expressió facial, tenint en compte que cal que es vegin des de lluny. Com sempre passa al teatre, es valora la visió mitja, des de la fila 6 a la 10. Més enllà...ja no es pot fer. Sempre es pot comprar un binocles per quan vas a veure teatre i no et vols perdre cap detall. Pas 1 : Les canes les vaig fer amb un producte específic

Tallers infantils amb Anna Kadabra i Marcus Pocus

  L'Anna Kadabra i Marcus Pocus em van demanar ajuda, per tal de fer uns tallers infantils, coincidint amb la presentació i signatura dels seus llibres. I quin èxit vam tenir, una pila de nens i nenes de tot Barcelona es van apropar a la Biblioteca de les corts per juagar amb nosaltres i coneixer els autors de Anna Kadabra i Marcus Pocus. I va ser un plaer compartir aquesta activitat infantil amb XipXap Party i Marina Purpurina.