Passa al contingut principal

3/4/18 Shooting Proyecto Bestia by Robber Rodríguez


En Robber Rodriquez a través de la plataforma Litmind es va posar en contacte amb mi per a una col·laboració per el seu treball final al IED Barcelona. I al veure el MOD del projecte no m'ho vaig ni pensar, m'encanten les bogeries! Us explico, la idea principal del projecte es un exorcisme a nens consetits personificats amb ninots trencats de Hollywood. No se si ho vem aconseguir però vestuari i maquillatge sortien dels estereotips i tenia moltes ganes de fer alguna cosa així.


La idea era que la model en la primera part de la sessió portes un maquillatge natural, infantil i després es passés a tètric i fins hi tot amb llàgrimes de sang. Però al veure com anava la sessió vaig optar per un maquillatge més potent i exagerat.

Vam comptar amb la fantàstica model Valeria Sorolla amb la seva melena i posat extraordinàri i també amb la fotògrafa 
Ina Ansev.

I em quedo amb aquesta foto que representa una mica l'esència del projete Bèstia i el que en Robber volia recrear.
































El backStage:

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Tallers infantils amb Anna Kadabra i Marcus Pocus

  L'Anna Kadabra i Marcus Pocus em van demanar ajuda, per tal de fer uns tallers infantils, coincidint amb la presentació i signatura dels seus llibres. I quin èxit vam tenir, una pila de nens i nenes de tot Barcelona es van apropar a la Biblioteca de les corts per juagar amb nosaltres i coneixer els autors de Anna Kadabra i Marcus Pocus. I va ser un plaer compartir aquesta activitat infantil amb XipXap Party i Marina Purpurina.

15/05/2015 Bigotis i Patilles "Nit de Reis"

Aquest any 2015 vaig fer un curs de Postisseria i la creació de barbes, bigotis i perruques de la mà de l'Àngels de Marques (abans damaret) del barri de gràcia. Quina sort que el vaig fer...ja que a l'obra de nit de reis moltes dones, i quan dic molts dic quasi totes feien el paper d'home. I un complement masculí molt recurrent en la caracterització d'una dona a home és el bigoti.  Per tal de crear bigotis una mica realistes i que no fossin pintats em vaig dedicar a picar sobre tul de postisseria facial, pel a pel. Això si amb crepé de llana. De moment per pressupost no m'és possible picar amb cabell natural...Accepto donacions!  I aquest és el resultat,Bigotis d'allo més peluts que portava i m'enduia a cada assaig i representació. Això si, els portava pentinats i me'ls enduia despentinats i plens de mastic i prosite. I les nenes ben contentes amb el seu bigoti! Tot i que al començament no n'

Palpatine de starwars i la factura de la llum!

Qui no s'ha tornat el mes dolent dels dolents i s'ha enforismat mirant la factura de la llum? Aquesta és la meva petita critica feta amb maquillatge del que ens està passant ultimament amb les factures.  https://youtube.com/shorts/OsdTusDNils?feature=share Espero que us agradi i us rigueu del que a vegades no fa riure. Podeu seguir-me a instagram i estar al dia de les meves ultimes activitats.  https://www.instagram.com/marinsca/

La Greta PintaCaretes surt del seu amagatall

  La Greta PintaCaretes ha esta amagada molt de temps, però per fi ha sortit del seu amagatall! Tenia tantes i tantes ganes de pintar caretes que ha sortit a pintar uns nens al Centre Sant Pere a un aniversari. No patiu que de tant en tant es deixa veure i fa de les seves! I es que no ho pot evitar per molt que no vulgui. Agafa els seus pincells i es posa a pintar tota una tarda. I si s'ho proposa i li demanen també sap fer Globos!!! Com un pokemon a vegades l'has d'anar a buscar....

16/09/17 Caracterització del personatge Donny del Tinent d'Inishmore

Aquest passat cap de setmana vaig tenir el gran plaer de caracteritzar al gran actor Ramon Calpe . El personatge estripat, deixat, i mes aviat marrano que interpretava es deia Donny, dins l'obra el Tinent d'Inishmore.  Vaig planejar una caracterització bàsica, però amb molts detalls, on els ulls eren els protagonistes, però la textura de la pell també era molt important.  Vaig emprar una tècnica poc usual de puntejat amb varis tons de base i després vaig difuminar. La pell tenia una textura poc viva i envellida sense la necessitat de fer cap arruga. Al tenir una edat poc definida i no voler fer un envelliment clàssic, vaig optar per aquesta tècnica. Però no només vaig maquillar a en Donny, un cop allà vaig poder fer un parell de caracteritzacions amb Efectes Especials FX. Ferides i cicatrius, que ja sabeu que m'encanta. I també una mica de perruqueria apanyada. Col·locació de perruques i pentinats per a dos personatges més. Moltes gràcies Eduard Asen