Passa al contingut principal

15/11/2015 ProvesTattoo

Aquesta setmana els companys de "La Dona incompleta" m'han proposat fer un tattoo. És un repte, ja que, malgrat és teatre i els detalls no es veuen, ha de quedar real.

Per això, li he demanat a en Pere Artal que em faci de model en la primera prova de maquillatge.

Cal dir que, he de modificar algunes coses, com els traç, el disseny i unes cosetes mes, tot i així, estic contenta del resultat.  Sembla realment un tattoo que fa poc es va tatuar.

Com sempre la escena, el vestari i l'acting, juguen un gran paper a fer creïble el personatge.

Gràcies Pere Artal per deixar-te "tatuar".

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

29/7/2017 Cabrera ÉS Espectacle!

Dissabte passat vaig tenir el gran privilegi de compartir backstage de maquillatge amb 4 grans maquilladores del moment , en un gran espectacle musical a Cabrera. La gran casualitat va ser coincidir amb la Montserrat Tolosa , que el 2014 la vaig tenir de professora de maquillatge teatral i caracterització a la Casona.  A banda de ser una maquilladora excel·lent,  és una gran persona. L'equip estava format per maquilladores: Mariona , Nerea i Jenny . I la cinquena makeup una servidora!    CABRERA ÉS ESPECTACLE! és una associació cultural de Cabrera de Mar, Maresme.   Es tracta d'un gran Show, d'unes dues hores, on els integrants imitent a cantants, musicals i grups de música. Tot a l'estil del programa "tu cara me suena" .  Ep no reparen ni en mitjans ni en persones. Un gran show per un gran poble! Em vaig quedar impressionada!  Els que em coneixeu ja ho sabeu que on hi hagi espectacle, show, actors i purpurina...estic en la meva salsa. I es

Maquillatge a "Les Tres Dones" al Teatre Llantiol de Barcelona

Un a de les coses que em sento molt feliç d'haver participat l'any 2014 és del maquillatge de l'obra "Les Tres Dones" al Teatre Llantiol de Barcelona.  És un plaer maquillar a tres grans actrius, que encara que no siguin conegudes, demostren a l'escenari cada dijous el seu talent artístic. A banda de ser una obra divertida i trapidant està en tres idiomes, català, castellà i italià. I les tres històries les segueixes perfectament. Te aquella part tendra i humoristica tant fantàstica....no us la podeu perdre. Moltes   gràcies per deixar-me participar!

9/4/2016 Una iaia no tant gran...a telóbert

No hi ha res que m'agradi més que fer personatges pel teatre. Ja fa uns mesos que la directora de l'obra "Vilafranca, dinar de festa major" la Núria Torner em va trucar per maquillar a alguns actors. Com passa moltes vegades l'edat del guió no correspon amb l'edat de l'actor, i aquí entro jo! Sempre és un plaer Treballar amb Telóbert, per les facilitats, per la companyia i per el calor humà que desprenen. Us presento la Montse González que interpretava a una iaia, d'uns 80 anys. Sense cap arruga, o en tot cas molt poques. Entrem doncs al gran repte del maquillatge teatral, crear les arrugues que encaixin amb l'expressió facial, tenint en compte que cal que es vegin des de lluny. Com sempre passa al teatre, es valora la visió mitja, des de la fila 6 a la 10. Més enllà...ja no es pot fer. Sempre es pot comprar un binocles per quan vas a veure teatre i no et vols perdre cap detall. Pas 1 : Les canes les vaig fer amb un producte específic

Uns gats molt CATS al sopar de Teatre

Enguany el sopar de teatre del Centre Sant Pere Apòstol, tenia com a activitat, un concurs de caracterització de personatges de Musicals, juntament amb l'habitual Talent Show. En Xavi Clavaguera del bar, em va proposar que, els dos cambrers de l'esdeveniment, podrien anar del musical Cats. Tot i que no tenien el vestuari ni les perruques, amb el maquillatge ja donarien un bon espectacle. Així que vaig anar abans del sopar, i amb menys d'una hora, vaig maquillar-los als dos.  Com ja sabeu l'aquacolor, per aquestes coses, és ideal, i marxa amb aigua i sabó.  M'encanta que la gent em demani fer aquestes coses, és divertit i m'ho passo bomba. I tenia dos models ultra-motivats a ser maquillats. Que més es pot demanar? Us deixo el fantàstic vídeo del procés creatiu:

7/10/2015 Centre Obert Ció Barjau

El dimecres passat 7 d'octubre vaig tenir el plaer de participar en la jornada de portes obertes, d'un nou equipament a l'example. El Centre Obert Ció Barjau es un equipament per infants i adolescents on la Turuleta band va poder participar. Una gran cortina de bombolles de sabó a tot el carrer compte borrell, 128 donava la benvinguda als visitants, a la porta el meu company Sr. Chuche feia passar als visitants on la Sra. Gominola els esperava dins per fer el pintacarones. A mitja tarda va començar el show on nens i nenes varen gaudir molt de l'espectacle de la Turuleta Band amb el seu Showman habitual David Soro. Com sempre, m'ho vaig passar genial maquillant! Gràcies! Molta sort en aquest nou projecte que ara comença amb aquest Centre Obert Ció Barjau, que sigui un èxit en tots es sentits. La veritat és que les ganes que hi posen i la valentia de fer-ho, només amb això, ja és un èxit. Felicitats!